

Regulamin > VII. Prawo do odstąpienia od umowy
– jak możesz zrezygnować z zakupu
- Jeśli robisz zakupy prywatne i zawierasz umowę na odległość – to znaczy, kupujesz produkty w naszym sklepie poza salonem – możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość i zwrócić swoje zakupy. Zasady, które opisujemy w tym rozdziale, dotyczą Cię tylko w takim przypadku.
- Możesz zgłosić zwrot – czyli odstąpić od umowy – w ciągu 15 dni od kiedy odbierzesz produkt (Ty, lub osoba, którą wskażesz, inna niż przewoźnik). Nie musisz podawać przyczyny.
- Oświadczenie o tym, że odstępujesz od umowy, możesz wysłać:
- mejlem na adres sklep@MAGICZNY DOM - Penele winylowe na każdą kieszeń. VinylTechLab. Project Floors. Arbiton. Designflooring. BestLaminate.pl;
- pocztą na adres:
Serwis MAGICZNY DOM - Penele winylowe na każdą kieszeń. VinylTechLab. Project Floors. Arbiton. Designflooring. BestLaminate
Twój Projekt - Michał Mastalerz
ul. Hallera 4c/91, 45-867 Opole
– możesz skorzystać ze wzoru, który znajdziesz na naszej stronie www.MAGICZNY DOM - Penele winylowe na każdą kieszeń. VinylTechLab. Project Floors. Arbiton. Designflooring. BestLaminate.pl/serwis.
- Nie możesz zwrócić produktu i odstąpić od umowy, jeśli:
- za Twoją zgodą wykonaliśmy w pełni usługę i poinformowaliśmy Cię przed rozpoczęciem świadczenia, że po tym jak je spełnimy, utracisz prawo do odstąpienia od umowy;
- kupujesz produkt, który przygotowaliśmy zgodnie z Twoją indywidualną specyfikacją lub na Twoje indywidualne potrzeby.
- Jeśli będziesz korzystać z produktu, który zwracasz – odpowiadasz za zmniejszenie jego wartości. Możesz używać produktu tylko po to, żeby sprawdzić jego cechy i funkcje.
- Produkt, który zwracasz, odeślij do nas jak najszybciej – do 14 dni od kiedy zgłosisz nam zwrot. Kiedy kupujesz produkt w zestawie z innym produktem, możesz zwrócić jedynie cały zestaw. Gdy odstępujesz od umowy sprzedaży, odstępujesz też od umów dodatkowych wobec tej umowy.
- Jeśli odstępujesz od umowy bez podania przyczyny (w terminie 15 dni), ponosisz koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) nam produktu.
- Jeśli przy składaniu zamówienia wybierzesz inny sposób dostarczenia produktów niż najtańszy, zwykły, oferowany w naszym sklepie – zwracamy Ci koszty tylko tego najtańszego sposobu dostarczenia przesyłki.
Regulamin > VIII. Reklamacje
– jak możesz je składać
- Jeśli kupisz od nas produkty, masz prawo złożyć reklamację.
- Reklamację produktu z tytułu rękojmi (zgodności towaru z umową) możesz nam złożyć w dowolnej formie. Zalecamy, żebyś zgłosił ją przez formularz na stronie www.MAGICZNY DOM - Penele winylowe na każdą kieszeń. VinylTechLab. Project Floors. Arbiton. Designflooring. BestLaminate.pl/serwis. Dzięki temu będziemy mogli szybciej rozpatrzyć Twoje zgłoszenie.
- Jeśli zgłaszasz reklamację za pomocą formularza na naszej stronie, zaczekaj, aż dostaniesz od nas wiadomość z instrukcją. Kiedy przyjmiemy Twoją reklamację, wyślemy Ci wiadomość mejlem. Podamy w niej Twój numer zgłoszenia (numer RMA) oraz instrukcję, co zrobić dalej.
- Twój numer zgłoszenia (RMA) jest ważny przez 7 dni. Jeśli wyślesz produkt po tym terminie, możemy mieć problem z jego identyfikacją.
- Reklamowany produkt możesz:
- dostarczyć do jednego z naszych partnerów – Goser-BWM sp. z o.o.; ul. Kaszubska 3 45-323 Opole
- Gdy rozpatrzymy Twoją reklamację możemy wysłać Ci dokument z wynikiem ekspertyzy serwisowej.
- Kiedy przyjmiemy od Ciebie produkt w naszym serwisie, wydamy Ci potwierdzenie przyjęcia serwisowego. Jest to jedyny dokument, za pomocą którego możesz odebrać produkt w naszym salonie bez sprawdzania Twoich danych.
- Produkt możesz odebrać w ciągu 30 dni, od kiedy powiadomimy Cię, że rozpatrzyliśmy reklamację. Jeżeli tego nie zrobisz, wyślemy Ci wezwanie i wyznaczymy kolejny termin 14 dni na odbiór produktu. Po tym czasie będziemy mogli naliczyć Ci opłatę za każdy miesiąc przechowywania sprzętu. Opłata ta wynosi 5% aktualnej stawki za 1m2 powierzchni magazynowej.
- Większość produktów, które oferujemy w naszym sklepie, jest objęta gwarancją producenta, importera lub naszą. Warunki gwarancji znajdziesz w karcie gwarancyjnej produktu. Masz prawo skorzystać z gwarancji na produkt, nawet jeśli przy zakupie nie otrzymasz karty gwarancyjnej. Postanowienie to nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień, które wynikają z praw konsumenta i przepisów o rękojmi.
- Jeśli jesteś przedsiębiorcą, wspólnie ustalamy, że wyłączamy naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi (zgodności towaru z umową). Przede wszystkim ustalamy z Tobą, że jako sprzedawca nie będziemy ponosić odpowiedzialności także za wady ukryte produktu. Ten warunek nie dotyczy zakupów prywatnych (rozdział I / pkt 1 d).
- Jeśli robisz zakupy prywatne, masz prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, możesz w tym celu:
- złożyć skargę poprzez unijną platformę ODR (https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=PL). W formularzu podaj nasz adres mejlowy sklep@MAGICZNY DOM - Penele winylowe na każdą kieszeń. VinylTechLab. Project Floors. Arbiton. Designflooring. BestLaminate.pl,
- złożyć wniosek do Inspekcji Handlowej (https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php#faq595).