

Regulamin sklepu MAGICZNY DOM - Penele winylowe na każdą kieszeń. VinylTechLab. Project Floors. Arbiton. Designflooring. BestLaminate
obowiązuje od 14 lutego 2023 roku
Spis treści:
- Ogólne informacje – o czym jest ten regulamin
- Nasze produkty – co sprzedajemy
- Działanie naszego sklepu – jak możesz korzystać z naszego sklepu
- Sprzedaż produktów – jak możesz kupić produkty w naszym sklepie
- Dostawa – jak dostarczamy Twoje zakupy
- Płatności – jak możesz zapłacić za zakupy
- Prawo do odstąpienia od umowy – jak możesz zrezygnować z zakupu
- Reklamacje – jak możesz je składać
- Opinie – jak wystawiać opinie
- Prywatność i dane osobowe – jak przetwarzamy i dbamy o Twoje dane
- Zmiany regulaminu – w jaki sposób możemy zmienić te zasady
I. Ogólne informacje
– o czym jest ten regulamin
- W regulaminie używamy pojęć:
- Sprzedawca, czyli Twój Projekt - Michał Mastalerz.
Nasze pełne dane:
Twój Projekt - Michał Mastalerz, ul. Hallera 4c/91, 45-867 Opole
NIP: 6391879837,
adres mejlowy sklep@MAGICZNY DOM - Penele winylowe na każdą kieszeń. VinylTechLab. Project Floors. Arbiton. Designflooring. BestLaminate.pl, numer telefonu: 605 762 622, - Kupujący – każda osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna bez osobowości prawnej, która składa zamówienie w naszym sklepie,
- MAGICZNY DOM - Penele winylowe na każdą kieszeń. VinylTechLab. Project Floors. Arbiton. Designflooring. BestLaminate – sklep internetowy pod adresem www.MAGICZNY DOM - Penele winylowe na każdą kieszeń. VinylTechLab. Project Floors. Arbiton. Designflooring. BestLaminate.pl
- Zakupy prywatne – zakupy robione przez konsumenta lub osobę fizyczną, która prowadzi działalność gospodarczą, pod warunkiem, że zakupy te nie mają dla tej osoby charakteru zawodowego,
- Sprzedawca, czyli Twój Projekt - Michał Mastalerz.
- W regulaminie opisujemy zasady, na jakich sprzedajemy produkty (towary) i usługi.
- Regulamin jest częścią umowy sprzedaży produktów w naszym sklepie.
- Jeśli chcesz zrobić zakupy w naszym sklepie, napisać komentarz lub korzystać z innych funkcjonalności naszej strony – przeczytaj i zaakceptuj ten regulamin.
II. Nasze produkty
– co sprzedajemy
- Sprzedajemy produkty (towary), które prezentujemy w naszym sklepie.
- Jako sprzedawca mamy obowiązek dostarczyć Ci towar wolny od wad. Jesteśmy też odpowiedzialni za zgodność naszych świadczeń zgodnie z umową jaką z nami zawrzesz. Wszystkie produkty w naszym sklepie są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz legalnie wprowadzone na polski rynek. Możemy jednak sprzedawać też produkty, które były krótko używane lub wykorzystywane jako ekspozycja – takie produkty odpowiednio oznaczamy i opisujemy jako outlet.
III. Działanie naszego sklepu
– jak możesz korzystać z naszego sklepu
- W naszym sklepie możesz:
- robić zakupy,
- korzystać z indywidualnych rabatów,
- uczestniczyć w promocjach i konkursach,
- oceniać produkty i polecać swoim znajomym,
- Aby robić zakupy w naszym sklepie nie musisz się w nim rejestrować.
- Jeśli zarejestrujesz konto w naszym sklepie, możesz dodatkowo sprawdzać swoją historię – na przykład informacje o zamówieniach w naszym systemie.
- Konto możesz bezpłatnie zarejestrować w naszym sklepie m.in. na stronie www.MAGICZNY DOM - Penele winylowe na każdą kieszeń. VinylTechLab. Project Floors. Arbiton. Designflooring. BestLaminate.pl/pl/reg. W trakcie rejestracji zaakceptuj nasz regulamin. Potwierdzenie rejestracji konta prześlemy Ci mejlem.
- Zawsze możesz usunąć swoje konto w naszym sklepie. Aby to zrobić:
- wyślij nam mejl na adres sklep@MAGICZNY DOM - Penele winylowe na każdą kieszeń. VinylTechLab. Project Floors. Arbiton. Designflooring. BestLaminate.pl ze skrzynki przypisanej do Twojego konta; lub
- zadzwoń pod numer 605 762 622 z numeru przypisanego do Twojego konta.
- Strona naszego sklepu działa prawidłowo, jeśli:
- używasz przeglądarki Chrome, Firefox, Brave, Microsoft Edge, Safari lub Opera w najnowszej wersji,
- masz włączoną w przeglądarce obsługę języka Javascript,
- masz włączoną w przeglądarce obsługę ciasteczek i danych stron.
- Reklamacje związane z Twoim kontem w naszym sklepie możesz wysłać na adres sklep@MAGICZNY DOM - Penele winylowe na każdą kieszeń. VinylTechLab. Project Floors. Arbiton. Designflooring. BestLaminate.pl. Reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni od dnia zgłoszenia.
IV. Sprzedaż produktów
– jak możesz kupić produkty w naszym sklepie
- Produkty sprzedajemy: w naszym sklepie, mejlowo, podczas rozmowy z naszym konsultantem.
- W naszym sklepie nie prowadzimy sprzedaży hurtowej.
- Zamówienia w naszym sklepie możesz składać poprzez stronę internetową www.MAGICZNY DOM - Penele winylowe na każdą kieszeń. VinylTechLab. Project Floors. Arbiton. Designflooring. BestLaminate.pl, mejl oraz telefon. W naszym sklepie możesz to robić na dwa sposoby:
- przez swoje konto,
- bez zakładania konta – jeśli każdorazowo zaakceptujesz regulamin.
- Żeby zrobić zakupy w naszym sklepie:
- przeczytaj informacje o produkcie,
- dodaj do koszyka produkty – jeśli są dostępne,
- wprowadź dane odbiorcy,
- sprawdź podsumowanie swojego zamówienia,
- złóż zamówienie przy użyciu przycisku „Kupuję i płacę”.
- W wyjątkowych przypadkach produkty oznaczamy jako oferty specjalne. Ofertą specjalną są produkty w przedsprzedaży i na wyprzedaży. Oznaczamy tak też produkty, które cieszą się dużym zainteresowaniem albo ich dostępność na rynku jest ograniczona. Na stronie takiego produktu zamieścimy ważne dane na jego temat – przybliżony termin dostawy i inne istotne informacje.
- Potwierdzenie zawarcia umowy prześlemy na mejla, którego podałeś w zamówieniu.
- Twoje zamówienie jest ważne przez 3 dni robocze od dnia, w którym je potwierdzimy co do dostępności. Jeżeli w tym czasie nie zapłacisz za niego lub nie będziemy mogli się z Tobą skontaktować – anulujemy je.
V. Dostawa
– jak dostarczamy Twoje zakupy
- Produkty dostarczane są wyłącznie na terenie Polski.
- Produkty dostarcza do ciebie Producent lub My z naszego punktu magazynowego.
- Koszt dostawy sprawdzisz na www.MAGICZNY DOM - Penele winylowe na każdą kieszeń. VinylTechLab. Project Floors. Arbiton. Designflooring. BestLaminate.pl/informacje/czas-i-koszty-dostawy.
- Twoje zakupy dostarczymy zgodnie z tabelą dostaw od Producenta lub naszego punktu magazynowego. Jeśli termin dostawy produktu będzie dłuższy, przybliżony czas dostawy podamy w opisie tego produktu w naszym sklepie.
- Kiedy odbierasz przesyłkę, potwierdzasz jej odbiór – swoim podpisem lub przez system kurierski. Jeśli robisz zakupy prywatne, od tego momentu jesteś właścicielem produktu i odpowiadasz za jego uszkodzenie lub utratę.
- Jeśli zauważysz, że przesyłka lub jej zawartość jest uszkodzona lub niekompletna (nawet, jeśli opakowanie nie jest naruszone) – zgłoś reklamację przewoźnikowi. To ułatwi procedurę reklamacyjną.
- Przy dostawie kurierem:
- zgłoś reklamację bezpośrednio do przewoźnika – najlepiej, jeśli spiszesz z kurierem protokół stanu przesyłki. Reklamację u przewoźnika możesz złożyć w ciągu 7 dni od odbioru przesyłki; lub
- skontaktuj się z nami (najlepiej w ciągu 24 godzin od odbioru przesyłki) – przez formularz na stronie www.MAGICZNY DOM - Penele winylowe na każdą kieszeń. VinylTechLab. Project Floors. Arbiton. Designflooring. BestLaminate.pl/serwis
- Przy dostawie kurierem:
- Jeśli kupujesz kilka produktów, możemy podzielić je na mniejsze przesyłki. W takim wypadku koszt dostawy, który podaliśmy Ci w podsumowaniu zamówienia, nie zmieni się.
- Jeśli nie będziemy mogli zrealizować Twojego zamówienia, możemy zamiast tego zaproponować Ci inne produkty o takiej samej jakości, przeznaczeniu i cenie (świadczenie zastępcze). Możesz wybrać czy przyjmujesz te produkty lub możesz odstąpić od umowy.
VI. Płatności
– jak możesz zapłacić za zakupy
- Ceny wszystkich produktów w naszym sklepie podajemy w złotych polskich. Podajemy ceny brutto. Cena produktu nie zawiera kosztu przesyłki.
- Za zakupy zapłacisz przelewem na konto bankowe wskazane w korespondencji email w jednym z etapów zamówienia.
- Faktury wystawiamy i przesyłamy w formie elektronicznej. Gwarantujemy autentyczność ich pochodzenia oraz integralność treści.
- Każdą fakturę elektroniczną dostarczymy na adres mejlowy który nam wskażesz, lub który podajesz podczas rejestracji. Jeśli zmieniasz adres mejlowy – powiadom nas o tym pisemnie lub mejlowo. Jeśli tego nie zrobisz, wiadomości, które wyślemy na Twój dotychczasowy adres mejlowy będziemy traktować jako prawidłowo doręczone.
- Nie odpowiadamy za błędne dane na fakturze, jeśli takie dane wskażesz podczas rejestracji lub gdy składasz zamówienie.
- Za każdym razem, kiedy składasz zamówienie, możesz zrezygnować z faktury elektronicznej. Jeśli to zrobisz, wystawimy i wyślemy Ci fakturę w formie papierowej.
- Jeśli odstąpisz od umowy lub kiedy pozytywnie rozpatrzymy Twoją reklamację, w której wybrałeś zwrot środków takiego zwrotu dokonamy metodą w jakiej płatność została wykonana.
VII. Prawo do odstąpienia od umowy
– jak możesz zrezygnować z zakupu
- Jeśli robisz zakupy prywatne i zawierasz umowę na odległość – to znaczy, kupujesz produkty w naszym sklepie poza salonem – możesz odstąpić od umowy zawartej na odległość i zwrócić swoje zakupy. Zasady, które opisujemy w tym rozdziale, dotyczą Cię tylko w takim przypadku.
- Możesz zgłosić zwrot – czyli odstąpić od umowy – w ciągu 15 dni od kiedy odbierzesz produkt (Ty, lub osoba, którą wskażesz, inna niż przewoźnik). Nie musisz podawać przyczyny.
- Oświadczenie o tym, że odstępujesz od umowy, możesz wysłać:
- mejlem na adres sklep@MAGICZNY DOM - Penele winylowe na każdą kieszeń. VinylTechLab. Project Floors. Arbiton. Designflooring. BestLaminate.pl;
- pocztą na adres:
Serwis MAGICZNY DOM - Penele winylowe na każdą kieszeń. VinylTechLab. Project Floors. Arbiton. Designflooring. BestLaminate
Twój Projekt - Michał Mastalerz
ul. Hallera 4c/91, 45-867 Opole
– możesz skorzystać ze wzoru, który znajdziesz na naszej stronie www.MAGICZNY DOM - Penele winylowe na każdą kieszeń. VinylTechLab. Project Floors. Arbiton. Designflooring. BestLaminate.pl/serwis.
- Nie możesz zwrócić produktu i odstąpić od umowy, jeśli:
- za Twoją zgodą wykonaliśmy w pełni usługę i poinformowaliśmy Cię przed rozpoczęciem świadczenia, że po tym jak je spełnimy, utracisz prawo do odstąpienia od umowy;
- kupujesz produkt, który przygotowaliśmy zgodnie z Twoją indywidualną specyfikacją lub na Twoje indywidualne potrzeby.
- Jeśli będziesz korzystać z produktu, który zwracasz – odpowiadasz za zmniejszenie jego wartości. Możesz używać produktu tylko po to, żeby sprawdzić jego cechy i funkcje.
- Produkt, który zwracasz, odeślij do nas jak najszybciej – do 14 dni od kiedy zgłosisz nam zwrot. Kiedy kupujesz produkt w zestawie z innym produktem, możesz zwrócić jedynie cały zestaw. Gdy odstępujesz od umowy sprzedaży, odstępujesz też od umów dodatkowych wobec tej umowy.
- Jeśli odstępujesz od umowy bez podania przyczyny (w terminie 15 dni), ponosisz koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) nam produktu.
- Jeśli przy składaniu zamówienia wybierzesz inny sposób dostarczenia produktów niż najtańszy, zwykły, oferowany w naszym sklepie – zwracamy Ci koszty tylko tego najtańszego sposobu dostarczenia przesyłki.
VIII. Reklamacje
– jak możesz je składać
- Jeśli kupisz od nas produkty, masz prawo złożyć reklamację.
- Reklamację produktu z tytułu rękojmi (zgodności towaru z umową) możesz nam złożyć w dowolnej formie. Zalecamy, żebyś zgłosił ją przez formularz na stronie www.MAGICZNY DOM - Penele winylowe na każdą kieszeń. VinylTechLab. Project Floors. Arbiton. Designflooring. BestLaminate.pl/serwis. Dzięki temu będziemy mogli szybciej rozpatrzyć Twoje zgłoszenie.
- Jeśli zgłaszasz reklamację za pomocą formularza na naszej stronie, zaczekaj, aż dostaniesz od nas wiadomość z instrukcją. Kiedy przyjmiemy Twoją reklamację, wyślemy Ci wiadomość mejlem. Podamy w niej Twój numer zgłoszenia (numer RMA) oraz instrukcję, co zrobić dalej.
- Twój numer zgłoszenia (RMA) jest ważny przez 7 dni. Jeśli wyślesz produkt po tym terminie, możemy mieć problem z jego identyfikacją.
- Reklamowany produkt możesz:
- dostarczyć do jednego z naszych partnerów – Goser-BWM sp. z o.o.; ul. Kaszubska 3 45-323 Opole
- Gdy rozpatrzymy Twoją reklamację możemy wysłać Ci dokument z wynikiem ekspertyzy serwisowej.
- Kiedy przyjmiemy od Ciebie produkt w naszym serwisie, wydamy Ci potwierdzenie przyjęcia serwisowego. Jest to jedyny dokument, za pomocą którego możesz odebrać produkt w naszym salonie bez sprawdzania Twoich danych.
- Produkt możesz odebrać w ciągu 30 dni, od kiedy powiadomimy Cię, że rozpatrzyliśmy reklamację. Jeżeli tego nie zrobisz, wyślemy Ci wezwanie i wyznaczymy kolejny termin 14 dni na odbiór produktu. Po tym czasie będziemy mogli naliczyć Ci opłatę za każdy miesiąc przechowywania sprzętu. Opłata ta wynosi 5% aktualnej stawki za 1m2 powierzchni magazynowej.
- Większość produktów, które oferujemy w naszym sklepie, jest objęta gwarancją producenta, importera lub naszą. Warunki gwarancji znajdziesz w karcie gwarancyjnej produktu. Masz prawo skorzystać z gwarancji na produkt, nawet jeśli przy zakupie nie otrzymasz karty gwarancyjnej. Postanowienie to nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza Twoich uprawnień, które wynikają z praw konsumenta i przepisów o rękojmi.
- Jeśli jesteś przedsiębiorcą, wspólnie ustalamy, że wyłączamy naszą odpowiedzialność z tytułu rękojmi (zgodności towaru z umową). Przede wszystkim ustalamy z Tobą, że jako sprzedawca nie będziemy ponosić odpowiedzialności także za wady ukryte produktu. Ten warunek nie dotyczy zakupów prywatnych (rozdział I / pkt 1 d).
- Jeśli robisz zakupy prywatne, masz prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, możesz w tym celu:
- złożyć skargę poprzez unijną platformę ODR (https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=PL). W formularzu podaj nasz adres mejlowy sklep@MAGICZNY DOM - Penele winylowe na każdą kieszeń. VinylTechLab. Project Floors. Arbiton. Designflooring. BestLaminate.pl,
- złożyć wniosek do Inspekcji Handlowej (https://uokik.gov.pl/wojewodzkie_inspektoraty_inspekcji_handlowej.php#faq595).
IX. Opinie
– jak wystawiać opinie
- W naszym sklepie możesz:
- wystawiać opinie w formie ilości gwiazdek na karcie produktu;
- Liczba gwiazdek jest średnią opinii klientów.
- Opinia, którą zamieszczasz, ma pomóc innym w wyborze produktu. Dlatego nie wystawiaj opinii, jeśli:
- chcesz zgłosić produkt do serwisu. W takim przypadku skorzystaj z formularza na naszej stronie, zadzwoń pod numer 605 762 622 lub wyślij mejl na adres sklep@MAGICZNY DOM - Penele winylowe na każdą kieszeń. VinylTechLab. Project Floors. Arbiton. Designflooring. BestLaminate.pl;
- chcesz podzielić się opinią na temat obsługi, działania naszego sklepu lub przekazać nam sugestie, jak możemy ulepszyć naszą obsługę. W takim przypadku napisz na adres sklep@MAGICZNY DOM - Penele winylowe na każdą kieszeń. VinylTechLab. Project Floors. Arbiton. Designflooring. BestLaminate.pl;
- masz pytanie o produkt, jego dostępność lub cenę. W takim przypadku zadzwoń do Działu Obsługi Klienta pod numer 605 762 622 lub napisz na adres sklep@MAGICZNY DOM - Penele winylowe na każdą kieszeń. VinylTechLab. Project Floors. Arbiton. Designflooring. BestLaminate.pl.
- Sprawdzamy opinie, które dodajesz:
- Jeśli nie posiadasz produktu, nie oceniaj go. Taka opinia może wprowadzić inne osoby w błąd. Opinię powinieneś dodać, gdy posiadasz produkt lub masz z nim styczność (np. posiada go ktoś z Twoich bliskich).
- Gdy zamieszczasz opinię, udzielasz nam nieograniczonej w czasie licencji na to, abyśmy mogli ją nieodpłatnie wykorzystywać, rozpowszechniać, publikować, kopiować, modyfikować oraz dystrybuować na terenie Unii Europejskiej. Będziemy mogli zatem:
- rozpowszechniać Twoją opinię czyli publiczne udostępniać ją w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niej dostęp w wybranym miejscu i czasie; publicznie ją wyświetlać; oraz republikować;
- utrwalać i zwielokrotniać Twoją opinię, czyli wytwarzać dowolną techniką (techniką drukarską, reprograficzną, cyfrową, zapisu magnetycznego etc.) kolejne egzemplarze Twojej opinii;
- udzielać sublicencji osobom trzecim, aby mogły wykorzystywać Twoją opinię lub jej część;
- wykorzystywać Twoją opinię, aby promować i reklamować nasz sklep.
X. Prywatność i dane osobowe
– jak przetwarzamy i dbamy o Twoje dane
- Twoje dane osobowe przetwarzamy zgodnie z obowiązującym prawem i naszą polityką prywatności.
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe, gdy:
- robisz zakupy w naszym sklepie. Twoje dane przetwarzamy, gdy obsługujemy transakcje i usługi, z których korzystasz podczas zakupów;
- korzystasz z innych usług, które są dostępne w naszym serwisie;
- wyrażasz zgodę na działania marketingowe, aby przedstawić Ci treści dopasowane do Twoich potrzeb;
- mamy prawnie uzasadniony interes, aby Twoje dane przetwarzać (np. kiedy występujesz do nas z roszczeniami).
- Swoje dane podajesz nam dobrowolnie. Pamiętaj, że jeśli ich nam nie podasz, nie będziemy mogli zaoferować Ci swoich produktów i zrealizować usług.
- Administratorem Twoich danych osobowych jesteśmy my, czyli Twój Projekt - Michał Mastalerz, ul. Hallera 4c/91, 45-867 Opole. Nasze szczegółowe dane znajdziesz w pierwszym punkcie tego regulaminu.
- Zawsze masz prawo dostępu do swoich danych osobowych – w granicach przewidzianych przepisami prawa. Możesz je sprostować, usunąć, ograniczyć ich przetwarzanie, wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych. Masz też prawo, aby przenieść swoje dane oraz złożyć skargę do organu nadzorczego. Masz prawo cofnąć swoją zgodę w dowolnym momencie, co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania Twoich danych, przed jej wycofaniem.
- Zasady, zgodnie z którymi przetwarzamy Twoje dane osobowe, opisaliśmy w polityce prywatności. Wejdź na stronę www.MAGICZNY DOM - Penele winylowe na każdą kieszeń. VinylTechLab. Project Floors. Arbiton. Designflooring. BestLaminate.pl/polityka-prywatnosci. Pod tym adresem znajdziesz naszą klauzulę informacyjną i szczegółowe informacje o przetwarzaniu Twoich danych osobowych, w tym informację o prawach, które Ci przysługują.
XI. Zmiany regulaminu
– w jaki sposób możemy zmienić te zasady
- Jeśli zmienimy ten regulamin, udostępnimy go w naszym sklepie co najmniej 7 dni przed tym, od kiedy nowy regulamin zacznie obowiązywać. Wyjątkiem jest sytuacja, w której:
- natychmiastową zmianę wymusza na nas obowiązek prawny lub regulacyjny;
- chcemy chronić Cię przed oszustwami, złośliwym oprogramowaniem, spamem, naruszeniem danych lub innymi zagrożeniami dla cyberbezpieczeństwa.
- Jeśli masz konto w naszym sklepie, o zmianie regulaminu poinformujemy Cię, kiedy następnym razem się zalogujesz. Poprosimy Cię wtedy o akceptację zmian w regulaminie. Zmiany w regulaminie zaakceptujesz poprzez kliknięcie w polu tego komunikatu. Jeśli nie zaakceptujesz tych zmian, system Cię wyloguje. W takiej sytuacji możesz kontynuować zakupy w naszym sklepie bez zalogowania, zgodnie z naszym regulaminem.
- Zamówienia, które złożysz przed tym, jak w życie wejdzie nowy regulamin, zrealizujemy zgodnie z wcześniejszymi zasadami.
- Zmiana regulaminu nie narusza praw nabytych użytkowników, którzy korzystają z naszego sklepu.
ver_2023_02_14